Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Πεθερικά

Συνέχεια της προηγουμενης αναρτησης.
Η αρνησή μου γι αυτούς τους ανθρώπους, είναι κάτι που δεν μπορείς να το φανταστείς. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, PERIOD. Δε γουστάρω να έρχονται κάθε τρεις και δέκα και να μου κατσιάζουν τα μωρά μου. Όπως  δε γουστάρω τον οποιονδήποτε ξένο, έτσι και αυτούς. Γιατί ξένοι είναι και θα είναι για μένα.  Σέρνουν και την "παράλυτη" από πίσω ως αναπληρωματική γιαγιά, και μου 'ρχονται. Πρωί, μεσημέρι, βράδυ, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να ταχταρισουν τα μωρά.
Το ζήτημα είναι ότι είναι παππούς και γιαγιά, και δει στα πρώτα τους εγγόνια. Οπότε φίλε, δεν μπορώ να πω κουβέντα. Εχουν κάθε δικαίωμα να έρχονται και να τα βλέπουν οποτε θέλουν (μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα). Και να φανταστείς ότι είναι και καλοί άνθρωποι αντικειμενικά. Ησυχοι, δεν ανακατεύονται, με κοιταζουν γελαστά, μου μιλάνε γλυκα κλπ. Εγώ η γουρούνα έχω το πρόβλημα. Της γουρούνας οι ορμόνες όμως είναι ακόμα πολύ εύθραυστες, κι αυτό πρεπει να το καταλαβουν όλοι. Ούτε 20 μέρες δεν πάνε από τότε που ήρθαν στον κόσμο τα γλυκάκια μου.
Αλλά κι εκτός ορμονών, όταν βλέπεις τη γιαγια να μην μπορει να κρατήσει το μωρό, και να πρεπει να της το δώσει κάποιος άλλος, αφού πρωτα παλουκωθεί στον καναπε, ε τι να κάνω κι εγώ, τι να σκεφτώ. Η γυναικα εκτός από ηλίθια (μας το έχει αποδείξει στο παρελθόν), είναι και παντελώς άχρηστη (μας το απέδειξε τώρα). Οση ώρα κάθεται επίσκεψη, το ότι η μικρή μοιάζει του Θρασύβουλου θα το λέει και 30 φορες. Για οσους δεν το κατάλαβαν. Κι εχω και το Θρασύβουλο, να τους λέει "άντε να μεγαλώσουν λίγο, να τα κρατάτε, για να πηγαίνουμε με τη Δέλτα καμιά βόλτα". Τι λε ρε φίλε. Θα εμπιστευτώ εγώ αυτή τη χριστιανή να μου φυλάξει παιδιά; Αυτή δεν μπορει ούτε να περπατήσει καλά καλά από το εκτόπισμα που έχει και την αγαρμποσύνη της.
Ο παππούς από την άλλη, αντιλαμβάνεται περισσότερα πράγματα. Λέει συνέχεια ότι δεν θέλει να ενοχλούν, αν είμαστε σίγουροι ότι θέλουμε να έρθουν, ότι δε θα κάτσουν πολύ κλπ. Ο άνθρωπος είναι λογικός. Θέλει  να δει τα εγγόνια του, χωρίς να με φέρει σε απόγνωση. Δεν τα πολυκαταφέρνει. Το εισπράττουν όλοι ότι προτιμώ την ησυχία μου. Το αποδίδουν στο ότι είμαι κουρασμένη, είμαι άυπνη μήνες ολόκληρους, είμαι σε μια νέα κατάσταση που προσπαθώ να διαχειριστώ, έχω δύο μωρά να φέρω βόλτα κλπ.
 Εγώ παρολα αυτά καταβάλω φιλότιμες προσπάθειες να είμαι καλή οικοδέσποινα. Σήμερα τους περιμένουμε πάλι καποια στιγμή. Η και αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: