Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Επιχείρηση διασωσης

Χτες είπαμε να βγούμε σε ταβέρνα οικογενειακώς. Από την πλευρά του Θρασύβουλου οικογενειακώς. Κι αυτό επειδή πρεπει να σπεύσει ολη η οικογένεια να διασώσει τη συγκεκριμένη γυναίκα που έχω αναφέρει σε άλλη αναρτηση, σε κάποιες διακοπές, πώς δεν την έχουν αυτοκτονήσει ακόμα.
Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κάποιες εξόδους και συναντήσεις γενικότερα, για να τη φέρουμε πιο κοντά μας, μια και την έχουν πλευρίσει κάποιοι με κακούς σκοπούς (ας μην επεκταθώ σε λεπτομέρειες, δεν ξέρω και ποιος τα διαβάζει). Το ζήτημα είναι ότι δεν υποφέρεται η τύπισσα. Και δεν υποφέρεται ούτε η αδελφή της, όταν βρίσκονται μαζί. Μη σου πω κι όταν βρίσκονται χώρια.
Δεν ξέρω αν σου χει τύχει, να μιλάς με κάποιον ηλίθιο, και να σου λέει να ξυπνήσεις και να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει. Εμένα δε μου χει ξανατύχει για να είμαι ειλικρινής.
Καταρχήν να διευκρινήσω, αν δεν το εχω ήδη διευκρινήσει, ότι σε καμιά περιπτωση δε θεωρώ τον εαυτό μου τέρας εξυπνάδας. Εχω το γνώθι σαυτόν, και ξέρω ότι ανήκω σε μια βαθμίδα πιο κάτω από τους έξυπνους. Αφελής, αργόστροφη, όπως θες πες το. Εγώ το έχω πει ποικιλοτρόπως. Όμως ξέρω και αν ο συνομιλητής μου είναι μια απ τα ίδια, ή και χειρότερα. Κι αυτή είναι χειρότερα, όσο κακό κι αν ακούγεται αυτό. Ειμαι ειλικρινής. Είναι τρις χειρότερα. Δεν είναι δυνατό λοιπόν, να μου λέει αυτή να ξυπνήσω.
Δε μπορεις να φανταστείς πόσο νευριάζω όταν το ακούω. Περιττό να αναφέρω ότι δεν μπορώ να πω τίποτα γιατι πάντα είναι μπροστά όλοι. Λέω καμιά φορά "σε διαβεβαιώ ότι δεν κοιμάμαι". Ούτε και οι αλλοι της λένε κάτι. Προφανώς, εχει το ακαταλόγιστο και δεν της πανε κόντρα γιατι δεν εχει και νόημα. Και να της πούνε το οτιδήποτε, σάμπως θα το καταλάβει;
Δυστυχώς οι έξοδοι θα συνεχιστούν. Βλέπεις πεταει και τη σκούφια της για κάτι τέτοια τρομάρα της. Και οι άλλοι δεν εχουν σκοπο να την αφήσουν στα νύχια των "κακών" (δικαίως εδώ που τα λέμε).

Δεν υπάρχουν σχόλια: